دوست دارم
































دلتنگی

زندگی بی غم

ن گزاف میگویند ن خیال میبافند......

 

تو نیمه گمشده من نیستی...تو تمام هستی منی کصافط



نظرات شما عزیزان:

ی دوست
ساعت1:35---29 مرداد 1392
خوشحالم ک مخاطبه خاصتو پیدا کردی..خوشبحت بشی

فــــــــــرناز
ساعت0:30---29 مرداد 1392
ای شیـــــــــطون مبارکه بازم به جرعت تو ...



بهم برسید ایشالا منم واسه عروسیت دعوت کن
پاسخ:ههههه حتما عزیزممممم دعوتی....عشق جرعت نمیخاد ک دوسش دارم ب کسی چ


ناشناس
ساعت0:12---28 مرداد 1392


nazanin
ساعت0:10---28 مرداد 1392
zshte baw ajii joonam in aksaroo nazaaaaaarrrrr shenasaee mishehaaaaaaa .. az man gooftan bood age troorrr shood nagii chraahaaaaaa

fahimeh
ساعت20:42---27 مرداد 1392

درد ، مرا انتخاب كرد
من ، تــــو را
تـــــو ، رفتن را
...
آسوده برو ! دلواپس نباش
من و درد و يـــــــادت تا ابـــــــد با هم هستيم


خیلی زیباست ...


سهیلا
ساعت20:31---27 مرداد 1392
به به مبارک باشهههههههههههه

ملیکا
ساعت20:29---27 مرداد 1392
اااااااااااااا جمع کن خودتو زشته......من میگما عوض شدی پ عاشقییییییییی..خوش باشی دوستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:,| 20:24 |negin| |